Ես ինքնամեկուսացումից հետո

Երբ ինքնամեկուսացումը ավարտվի, ամենառաջին բանը, որ կանեմ կլինի տնից դուրս գալը և մի լավ շունչ քաշելը:

Ինչ ինքնամեկուսացումը սկսել է, դրսում շատ լավ եղանակ է: Ժամերով կշրջեմ քաղաքում, ուղղակի վայելելով դուրսը լինելը: Միգուցե կնստեմ այգում կամ կքայլեմ կենտրոնում: Կհաճախեմ նաև իմ սիրելի սրճարանները և ռեստորանները: Կարևորը՝ երկար ժամանակ տուն չեմ գնա:

Կհանդիպեմ իմ բարեկամների և ընկերների հետ, ում երկար ժամանակ չեմ տեսել: Բայց իրենց տուն միլիոն տոկոս չեմ գնա, արդեն շատ եմ տանը եղել:

Ինչ ինքնամեկուսացումը սկսել է, էլ չեմ կարող հաճախել իմ պարապմունքներին: Ճիշտ է նրանցից որոշը անցել են օնլայն հարթակներ, սակայն դա նույնը չէ: Այկիդոն եմ կարոտում, ապսոս դա էլ չենք կարող օնլայն անել: Հենց ինքնամեկուսացումը ավարտվի, կգնամ դահլիճ:

Կորոնավիրուսի պատճառով իմ համալսարանի քննությունը երկու անգամ հետաձգվեց, հուսով եմ գոնե այս ինքնամեկուսացումից հետո վերջապես կհանձնեմ:

Եվ ամենակարևորը՝ բոլորին մի լավ կգրկե՜մ 🙂

Diarios de Motocicleta

contexto_3_origDiarios de motocicleta es una película biográfica basada en los diarios de viaje del Che Guevara y Alberto Granado. La película relata el viaje que realizaron El Che y Granado a través de América del Sur, en 1952. Ese viaje ayudó al Che Guevara a convertirse en quien era.

No me gustó la película. La historia es interesante y es una buena manera de descubrir más sobre América Latina, pero la película no es muy buena. Es muy difícil ver toda la película. Te parece que la película está hecha palabra por palabra del diario. Si no sabes nada de Che Guevara, no entenderás la película. Pensé que sólo se trataba de dos personas que viajaban por América Latina. Sólo después de leer sobre la película entendí lo que realmente era. Creo que la película podría ser mejor.